måndag 30 augusti 2010

trevlig helg och en grå måndag!

Denna helg har bara svischat förbi med firande, fikande, shoppande och hunddagis.
Tar det från början..

Kära Sandra fyllde ju 25 år igår och vi firade henne i lördags, gott fika och trevligt sällskap.
Och sedan på lördagskvällen så hade jag, ungarna och Mu lite tveksamma lördagsnöjen. :o)

I söndags morse så vakna jag och gick in i köket, på vägen dit sneglar jag in i vardagsrummet.
Gnuggar mig i ögonen och ser att det ligger en massa trådar och lurv över hela golvet.
Min nya svarta lurvmatta är söndertrasslad(tuggad) på ena sidan. F#"*N..
(Btw. de va inte Hubbe, vi är hundvakt åt en schäfertik som är skurken)

Iallafall, arg var jag.. Och pratar sedan med Mu i luren.
Vi bestämmer att vi ska åka till valbo och shoppa, -yes. tröstshopppa! :o)
Trevligt var det och handlade lite smått och gott roligt..

Väl hemma sen så hade vi turen att Sandra och broder hade smörgåstårta kvar.
Så vi blev bjudna på fika igen på kvällen. Lyxigt värre, tack! :o)

Och nu.. Är det pluggning som gäller..!

Inga kommentarer: