onsdag 17 november 2010

Julklappsshopping på Gränby!

Har fått lite pyssel-inspiritation. Det ska bli en skylt med text och andra krusiduller. Sedan ska jag sy en julduk med spets på. Men, det är bara det att jag inte hittar klistret att kunna pyssla med. Vet att jag har det nånstans, men vart!? Måste hitta det för att kunna fortsätta.
Idag följde jag med Sandra för att inhandla en del julklappar till barnen, det är skönt att ha
lite förberett iallafall. :o) Det blir en vända till senare med mera julklappsinhandlingar.
Så mysigt att det bara är 11 dagar kvar tills man får börja adventspynta!
Nu lär jag återgå till klister-letandet!

2 kommentarer:

Mia sa...

Och bara 18 dagar kvar tills jag packar för fullt och är nervis. ;)Orlando here we come! Tsss...

Babblaren sa...

Ja är inte alls avundsjuk. Nä inte alls. :o)