torsdag 23 december 2010

Jag fick en riktig iallafall. :o)

Ja just de, plastgranarna lyste tydligen med sin frånvaro i Uppsala igår. Slutsålt typ överallt.
Den enda han hitta var en röd plastgran och det tycker jag inte är så värst snyggt.
Men, han var så snäll och var ut i skogen idag istället och hittade denna fina gran. ^^
Så nu är granen klädd och vi håller på att göra knäck och andra julgodisar. Mums.

Annars så har jag varit och våldsgästat Mu med familj idag. Trevligt, men jag skäms ju över fikabrödet jag hade med mig. Jag bakade ju bullar för någon vecka sedan, och jag fryste ner en del av dem. Grejen var bara den att bullarna var för alldeles för varma när jag packade ihop dem i påsen, så de blev liksom ungefär utplattade som pannkakor och degiga som smet. Hehe. Oops.
Så kan det gå om man ska sig till med något. ;o)

Inga kommentarer: