tisdag 12 juli 2011

Vecka 39 idag!


Idag går vi in i vecka 39. Bara 14 dagar kvar tills BF. Men han får gärna komma ut innan.^^

Måste säga att det är lite tungt nu, svårt att sova på nätterna och trött på dagarna. Man går hela tiden och känner efter, händer det något..? När..?

Jag har en stor rastlöshet inombords nu när jag varken pluggar eller jobbar, men samtidigt känner jag inte för att göra något vettigt alls. Så jag sitter här i soffan och slösurfar just nu. Ska nog beställa lite saker från ellos.. tror jag..

Nu ska jag iallafall pallra mig ut på en promenad med vovve.

1 kommentar:

Elin Nilsson sa...

Guu så spännande Malin!! 2 veckor är ingenting:) håller tummarna att du slipper gå över som jag gjorde. Har magen sjunkit nått och fixerat sig?
Har du tid att träffas nått i veckan? Skulle vara så kul:)