fredag 16 september 2011

Vad är lagom egentligen!?


Idag ska vi till bvc igen. Vi får se om de blir nöjda med hans viktuppgång idag då.
Det är nämligen så att när han var några veckor så tyckte de på bvc att han gick upp för lite i vikt. 
Stressande ska jag säga..!
Trots att jag ammade stup i kvarten och hela tiden, så menade de att jag skulle ge honom mat oftare.
Så jag började ge honom ersättning, för bådas skull. Det är bara det att de senaste gångerna jag har varit dit, så har de tyckt att han har gått upp för mycket i vikt, trots att han nu följer sin kurva. Hmm..

Så man kan ju undra vad de tycker är lagom då!?


Iallafall så blir lillen 2 månader idag. Tiden rullar på för fort.

Vi ska senare idag åka till sala och byta lite kläder som är i fel storlekar.
Samtidigt ska vi passa på att träffa Fanny och ta en fika, det blir trevligt det.

1 kommentar:

sandra sa...

lycka till på bvc och ha en trevlig dag i sala!