lördag 29 oktober 2011

Trevlig middag och fina blommor!

Idag har det varit full fart, städade och donade i lägenheten på förmiddagen. Sen gick jag och mamma till mormor en sväng på en fika, sen var det bara hem igen och laga mat, för vi har haft middagsgäster ikväll, ett par bekanta som har småbarn de också, trevligt var det. Vi åt ost och skinkpaj och köttfärspaj med sallad, sedan kladdkaka med grädde. Nu sitter jag och håller på en ny bloggdesign, det tar tid och få den som man vill ha den.. Men jag känner att jag börjar bli trött, efter midnatt är det inte vanligt att man är uppe nu för tiden. Jag ska gå och lägga mig så jag orkar upp om några timmar med lillen.

Men ja måste bara visa vilka fina blommor jag fick av min älskling idag. Han tyckte att jag såg ut att behöva dem sa han. (Va han nu menar med det..?)


2 kommentarer:

prinsessfjarten sa...

så fint du gjort här!!

Elin sa...

Snygg design!!:)

Förlåt, har helt glömt att svara tillbaka. Jag vill ju jätte gärna ses på onsdag. Du är välkommen hit:) då får jag en anledning att städa;) Ska bli jätte kul att ses och få hälsa på lilla Billy. Albin kommer ju kännas jätte stor då, haha. Jag bor på samma gård som min mamma och pappa. Kommer du ihåg hur man hittade hit?