söndag 1 januari 2012

En liten sammanfattning 2011!

( Varning för långt inlägg. :) )

Januari
Vi avslöjar för alla att degen höll på och jäsa för fullt. 
Är i v13 på den här bilden, bara en liten fjärt där inne.

Februari
Var på RuL och fick reda på att de va en liten pojke. :)
 Det var väldigt kallt och snöigt. Typ 20 minus. Burr.

Mars
Här har ungefär hälften av graviditeten gått, humöret var som en berg och dalbana. 
Men jag och Sandra pluggade på för fullt och vargavintern höll i sig fortfarande.

April
Jag var "dagmamma" år söta lilla Mimmi när mamma Sandra praktiserade. ^^ 
Våren kom äntligen och det var skönt ute.
Magen växte för fullt och vi var på Frejas dop, där jag även blev fadder till henne. 

Maj
Magen sväller, jag knaprar novalucol för fullt och vi köper passaten för att få plats sen. :)
Mysig utflykt till Gysinge med Sandra och barnen, vi pluggar fortfarande på för fullt.

Juni
Jag följer med Marie till Elodie Details invigning i stockholm, kul för lantisen! :)
 Jag och Manne åker till Göteborg över midsommar och förlovar oss där. 
Och jag och Sandra blev klara undersköterskor! Så skönt. :)

Juli
Så kom vår lille efterlängtade sötnos!

Augusti
Den här tiden var man mest i en dimma, sov, ammade och träffade nära och kära.

September
Jag fyllde 25 och hamnade i någon slags tantvarnings-dimma, plocka lingon och koka lingonsylt kokade äppelmos, började sticka mössor för fullt och plockade svamp otaliga gånger. Hehe.

Oktober
Hösten kom och det var fullt med fina höstlöv, vi åkte även till kopparberg och hälsade på pappa.

November
Billy växer så det knakar, min lilla plutt blir för stor för fort. Han började äta gröt och pureér.

December
Billy lär sig att sitta själv, gullplutten.
Det blir jul och så nyår, de har varit jättetrevliga helger!

..Japp, det blev ett långt inlägg. Och såklart så har vi ju träffat vänner och släkt var och varannan dag, och fikat en massa och lekt en massa, men man kan ju inte skriva om allt så skulle de här inlägget aldrig bli klart. Nu hoppas vi på ett jättebra 2012!


Inga kommentarer: