måndag 30 april 2012

Redan sista april.

Hua, vad tiden rasar på i full fart. I fredags så var jag, billy och mamma till stan och vi gick runt på gränby. Jag köpte nya fina dojjor till Billy och en kjol och topp till mig själv, som jag ska ha på ett bröllop.(berättar mer sen om de.)
I lördags så åkte vi in till stan igen. Fast denna gång för att storhandla mat, det var stort eko i alla skåp här hemma. På kvällen sen så var jag och Sandra plus två till på modevisning här i byn, kul var det!
Igår så var det jättefint väder och jag var ute och gick flera gånger, blev bjuden på fika hos broder och Sandra på altanen i solen. Så skönt!
Billy håller på och övar för fullt på att försöka krypa, han börjar ta sig liite framåt, han gungade även för första gången igår, lite lätt skräckslagen blev han när gungan sen började röra på sig. Här är lite bilder från igår..

Inga kommentarer: