lördag 14 juli 2012

Kvällens.

Idag så badade Billy för första gången i Ove och Sandras badtunna, det gillades verkligen ska jag säga. Plaskade på som en galning där! :) det var faltiskt riktigt skönt, lagom med sådär ca 25 grader varmt. Hehe. Och så lyxigt som vanligt så fick vi lunch där, tack igen!

Sen på eftermiddan så åkte jag, Manne och Billy till stan en sväng. Manne skulle till biltema och medan så passade jag på att springa in på Ikea. Billy fyller ju år på måndag, och jag ska inreda hans rum tills dess. Så ja köpte hylla, bord, förvaringslådor och krukor. Allt blev i Grönt, de blir nog bra när de blir klart. Har även tänkt flytta in hans säng dit så småningom, nån gång. :)

Imorrn väntar ett jobbpass, så jag vet vad jag ska göra. Ja lär försöka sova nu så jag kommer upp imorrn! Godnatt!

Inga kommentarer: