tisdag 23 oktober 2012

Godkvällens!

Jo då hej och hå vad dagarna går.. Åter igen. Dagarna består mest av jobb och så.
Men i söndags så följde jag och Billy med Sandra och broder med familj till stan, så trevligt, vi gick på Ikea och där åt vi lunch, shoppade nya krukor, lakan och lite smått och gott. Sen åkte vi till deras vänner som bor utanför stan, fikade och åt god mat. Sen så hann vi ju med en sväng på fullerö också. Så mycket ha-begär har man inte haft på länge säger jag bara. Så mycket fint! Men man får ju begränsa dig så jag köpte en fin kaffeburk och en prydnadsuggla. En bra dag vill säga!

Nu ikväll så har jag varit på en "arbetsintervju" till ett litet extrajobb. Vi får se hur de blir, men de verkar vara lovande.

Nu längtar jag tills de blir fredag och löningsdag! Då ska jag åka och storhandla mat för det börjar eka tomt i skåpen.

Godkväll!

1 kommentar:

Martina sa...

Åh älskar korgen till flaskorna!!