onsdag 13 februari 2013

Hejsan.

Jo, men hej hallå bloggen. Det var längesen.

Ja. Början på 2013 har inte varit den allra bästa. Jag har haft en väldigt låg period och känt mig nere. Så jag har inte haft inspiritation till mycket alls. Så då blir bloggen lagd på is.

Men de ska bli bättre. Positiva tankar..!

Annars då. Jag jobbar på, just nu har jag ett månadsvikariat på 75 % t.o.m sista mars. Så det är väldigt skönt att ha ett schema faktiskt. Fast just nu så är jag hemma och vabbar med en liten Billy plutt..

Det har tyvärr blivit mycket vabb nu i vinter. Han har just nu dubbelsidig öroninflammation och halsfluss (för tredje gången) pencillin i 10 dagar. Stackars plutten va han ska råka ut för.
Och så har han varit magsjuk tre (!) gånger i vinter. Så vi längtar till en frisk vår/sommar nu!

Billy har kommit in i en period nu när han "kan själv".. Blir arg väldigt ofta över småsaker och testar gränser hela tiden. Men de är väl bara att gilla läget och ha tålamod med plutten. ;)



Inga kommentarer: