torsdag 3 mars 2011

Om dagen igår..


Just ja. Jag, mamma och mormor rullade in mot stan på förmiddan igår. Besiktigade bilen som gick igenom så snällt så. Så skönt liksom! Efter det åkte vi och tjuvkikade på lite barnvagnar. :o)
Sedan god lunch på ikea. Sedan så var det dags att åka in i centrum-smeten och lämna av mamma och mormor vid tandläkarn, medans jag åkte och skulle leta efter en p-plats.

Saken var bara den att min bil bara dog mitt på vägen vid flustret ungefär. HJÄLP, fick igång den en snabbis för att få upp den lite mera på sido-trottoaren. Sen satt jag där, i en stendöd bil, mitt i stadsrusningstrafiken.
Lite ironiskt, precis när den är nybesiktigad och allt. Blä!

Mamma och mormor blev klara hos tandläkarn och kom och satte sig i bilen och väntade.. Manne som precis slutat jobba fick komma och bogsera mig till en väns verkstad i stan. Idag är han inne i uppsala och ska försöka kolla vad det är för fel!? Någon som vill köpa en golf?
Den är billig just nu..!

Inga kommentarer: