fredag 18 mars 2011

Veckan som gått..

Oj, vad tiden går, och jag är hopplös med bloggfrånvaro då och då. Men dagarna rullar på fort..

I helgen som var så jobbade jag både lördag och söndag, så det var en jobbhelg, med undantag att äta middag + kolla på melodifestival final med Sandra och broder, trevligt.^^

I början av veckan så har vi pluggat inför det muntliga som var i onsdags, nervöst, men det gick bra till slut iallafall. Så nu är vi undersköterskor, så skönt. Det ni. :o) Men vi tar nya tag på måndag med ny kurs, Psykologi B.

Sen så har jag jobbat några dagar i veckan också, ska även jobba idag och imorrn. Jag behöver jobba lite mer nu för att dra in lite bidrag till stacken.

Annars då. Jag börjar bli tjockare och mera trött i fötterna. Men vad hade jag väntat mig!? :o)
Jag känner mer och mer att den lille håller på att bökar runt därinne. Nu känns det till och med sparkarna liite diffust utåt. Mysigt är det!^^

Inga kommentarer: