lördag 8 september 2012

Bio, huvudvärk och dåliga samvetet.

Nu var det ett tag sen jag skrev på bloggen. Jag har ju börjat jobba och tiden bara flyger iväg känns de som. Det dåliga samvetet jag har över att Billy går långa dagar på dagis är jobbigt. Men ja vet ju att han har de bra, och jag behöver ju få in pengar nu när mammadagarna typ är slut. De tar lite tid att vänja sig vid, men positiva tankar va de! :)

Annars då, ja de har varit födelsedagar och annat roligt med. Jag har fått så mycket fina presenter när jag fyllde år för några dagar sedan, kan visa bilder sen. Så bortskämd man blir. Igår var jag och Manne inne i stan, käka på kina och var på bio, nya Hamilton filmen, den va bra! Idag känner jag mig typ bakis fast jag inte drack en droppe igår. Hehe då är man gammal! ;)
Lilla plutten har sovit hemma hos farmor och farfar, vi ska hämta honom snart! Å vad jag längtar efter honom!

Ikväll ska vi va lite barnvakt åt Mu och barnen. :) Ska bli trevligt!

Inga kommentarer: