onsdag 12 september 2012

Kvällens

Jo hos kiropraktorn så gick de väl bra, knak, knak och mer knak. Känner mig helt mörbultad, men de ska bli till de bättre! Medan ja va där så va Billy med mormor och vi åt lunch hos henne sen med Sandra och Mimmi. Söta Mimmi som fyller hela 2 år imorrn! :)

Efter lunch så åkte jag mamma och Billy till stan. Jag fick pengar av Manne i present så ja ville handla lite. Mestadels till mig själv och sen lite till pluttis. Jag köpte jeans och tröja på Gina. Sen köpte ja linne, strumpor, bh och andra bra och ha saker. Roligt att shoppa lite! ;)

Sen köpte ja ju ett par jättefina höstkängor till Billy. Perfekt nu när de börjar bli kallare ute. Sen fika vi ju såklart också! Imorrn är de jobb som gäller igen. Så lär gå och lägga mig snart. Lite bilder från dagen.

Inga kommentarer: