måndag 22 juli 2013

Kvällens.

Dagarna rullar på och vår lilla plutt har fyllt 2 år! Han hade kalas och fick så mycket fina presenter! <3  Av mig och Manne fick han en tramptraktor med släp, såklart, han är ju traktortokig vår lille herre. :) 

Det går bra med katten, Nisse (han fick heta det) han blir modigare och mera framåt för var dag, han är så gosig. Idag var han ut en sväng igen. Han är duktig och håller sig kring tomten. 
Annars då. Jag var ledig förra veckan och jag har mest hållt på här hemma. Men så idag började jag jobba igen, fast ledig imorrn :) så då ska ja åka in till stan och köpa några fina perenner till trädgården. Plus lite annat bra och ha ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh nu är han väl lycklig när han fått en traktor och en katt!! Katten var jättesöt!
Mysigt hus och stor trädgård, längtar tills jag kan komma och fika där!! :D
Kram Olivia