tisdag 9 juli 2013

Sommar!

ÅNu känns det verkligen att de är sommar. Vi har bott i huset i ca 1 och en halv vecka nu och de känns så bra! 
Sån frihet att kunna gå ut på vår EGEN tomt! :) väldig skillnad emot att bo mitt framme i parkeringar och vägar! 

Håller på och plockar saker fram och tillbaks, svårt att veta vart man ska ha allt nånstans.. Men det tar sig. Jag har hållt på och målat för fullt på olika möbler och lister och trappor och så. Men de är roligt! 

Just nu jobbar ja heltid på jobbet och jag känner att jag inte riktigt har tid med allt jag vill.. Men lär försöka tänka att vi har tid på oss!







2 kommentarer:

Anonym sa...

det blev ju jätte-fint med ny-målade köks-bordet...kram modern

Anonym sa...

Åh va mysigt det ser it!! Ser fram emot att hälsa på där i vinter!! Alla andra bilder ser också så härliga ut, sommar och fint! Hoppas familjen mår bra! Och håll bloggen uppdaterad, jättekul att läsa vad som händer!! Pussa Billy från mig idag på hans födelsedag, så tråkigt att inte kunna vara med!! Pappa har fått ett uppdrag påminn han om att han ska fullgöra det idag! :) Kramkram Olivia!