söndag 1 juni 2014

Dags för lite uppdatering..

Ja precis ja kände att de är dags för lite uppdatering. Ja va gör vi då.. Jag har gått hem på havandeskap för några veckor sedan, skönt å va ledig nu då jag känner att jag inte alls hade klarat av att jobba nu. 
Manne bygger planteringslåda till alla våra plantor (visar bild sen) och bygger staket och håller på för fullt med jord-sortering och lagar våra j**la bilar som krånglar. Så han jobbar på för fullt och jag har ingen ork alls istället. 

Jag går in i vecka 36 nu och jag vill att veckorna ska gå fort nu. Har ont i kroppen och är tjock och tungandad. Jag blir så frustrerad när jag inte orkar göra något. Hon i magen bökar runt och växer som hon ska iallafall, huvudsaken. :)

Samtidigt så börjar de gå upp för mig nu att vi snart är tvåbarnsföräldrar, läskigt! ;) nä men förlossningen känns de inte som ja längtar efter, aj, men de kommer ju något bra av de med. Billy pratar om bebisen lite hela tiden, han är så söt. <3 Men han är även inne i en väldigt jobbig period med, trotsig och ett hett humör. Han känner nog att jag inte riktigt orkar med.. 

Inga kommentarer: