torsdag 18 februari 2010

Min hund kommer att hata mig!


Eller.. Det gör han nog redan. Vi åkte ju iväg till Sala idag.
Mamma, Ludde, Jag och vovve. Det var inte så populärt att stå på ett undersökningsbord ska jag säga, men det gick iallafall. Och tyvärr så är inte veterinärbesök så populära för plånboken heller. Tack Mamma som la ut pengar så länge, och tack för lånet av bilen. :o)

De hittade inte vad det var idag, men han fick ändå restriktioner.
Medicinkuren så här länge består av:
*Kortison- och atibiotikatabletter 2 ggr om dagen.
*Han ska bada 1 gång var 3:e dag, med specialschampo.
*Den populära tratten ska användas, så mycket som möjligt. Han sitter och stirrar på mig oavbrutet och ser olycklig ut när han har den på sig. Stackarn. :o(

Hmmpf.. Och vi ska tillbaka den 9:e mars.
Då lär det ju säkert bli mer ändå. Men resultatet blir nog förhoppningsvis bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

stackars lill-plutten, man ser hur hur förnedrad han känner sig//gammel-matte