lördag 20 februari 2010

Positiva tankar.

Det blev som jag var rädd för igår, kunde inte somna förrens typ kl 2 inatt.
Vaknade sent idag bara för det. :o/
Idag har jag duschat vovve, i hela 15 min. Jo, så länge skulle han ha på sig det dära medlet som han fick. Tänk hund+dusch+15 min= Nästan omöjligt!
Men det gick, nu är det hela två dagar tills nästa gång. Puh.

Har en massa tankar angående flyttning. Eftersom jag flyttade till en 1:a i somras när jag blev själv, så är det för trångt här nu. Det har funkat hittills eftersom M. bara varit hemma på helgerna. Men i början av den här veckan så fick han ett erbjudande om ett jobb i Uppsala, då kommer han hem i veckorna.
Det känns bra, så det är bara positivt.
Men, det som bär emot är att flytta igen. Är så himla trött på det.
Det lutar åt att vi kommer att flytta till Nyholm, där han har kvar sin lägenhet.
Vi får se vart det blir. Känner bara att jag vill hitta en fast punkt.

Inga kommentarer: