måndag 12 april 2010

avsaknad av koncentration och klippning

Kom nyss hem innan för dörren efter promenad med vovve,
har tänt lite ljus och slängt mig på soffan. :o)
Har varit och klippt mig lite ikväll. Har liksom bara låtit den korta gamla frisyren som jag klippte till i somras växa ut bara. Så det var välbehövligt att klippa av lite av barret.. :o)

Imorse så gjorde jag och Sandra ett tappert försök till att läsa lite i de nya kapitlen i boken.
Solen sken såå fint och koncentrationen var inte på högsta topp, satt ute och fikade med grannar och mamma en stund. Gick en promenad och köpte några penseér och planterade dem.
Imorrn bitti ska vi åka in till stan och göra lite saker, så då blir de inge läsa då.
Men jag tror nog vi får ta nya tag på onsdag med läsandet. Det blir bra.

Nu blir det svenska hollywoodfruar, det får man ju inte missa. Hehe.