måndag 5 april 2010

Beslutsångest!


Jag tänkte att jag skulle åka in till stan imorgon efter att jag har jobbat.
Har ju haft lite funderingar på att köpa nytt soffbord och nu har jag kommit på vad jag vill ha.
Är så trött på mitt gamla så jag vill bara kasta ut det på en gång...
Det är bara det att det bord jag vill ha finns i dessa två färger+ några till..
Och det fungerar inte med med min hjärna, som är gjord för beslutsångest. Suck.
Det är samma om jag ska köpa en tröja eller skor eller jacka.. osv..

Det är jobbigt att lida av det, skulle det bara finnas en färg på sakerna så vore det
no problemas. (Fast kaanske lite tråkigt..) Vilket bord ska jag välja?


Å så är Påskhelgen över, den har rullat på fortare än fortast..
Fick denna finfina påskbukett när M. kom hem. :o)

I lördags så firade vi min granne som fyller 20 år idag! Grattis!
Vi hade trevligt och drack och åt ost och kex, sedan hamnade vi på en fest där man fick känna sig,
ja måste säga aningen gammal! Medelåldern var ca 17 år så Aa. Hrrm. :o)
Det var ju baara 7 år sedan man var 17 år.. Hua..

Igår var vi hos mormor och åt god påskmat och firade morfar som skulle ha fyllt år igår.
Idag har vi varit hos M:s familj och firat hans pappa som fyller år idag också.
Många firanden och mycket mat, fikabröd och godis. Så man rullar snart fram!
Man fått lite nog av allt, skönt att det inte är firande året runt.
Men det är trevligt att träffa släkten. :o)

Inga kommentarer: