torsdag 8 april 2010

Jag är Ipren...


I morse när jag vaknade så vågade jag knappt öppna ögonen.
Men jag gjorde det.. Och upptäckte att min onda huvudvärk var borta!
Så skönt. Igår låg jag deckad typ hela dagen med dunder värk i mitt j*kla huvud.
Ipren är då mitt huvuds bästa vän!
Det har blivit standard den senaste tiden, att huvudvärken kommer ungefär en gång i veckan.
Men det är som det är, nu är den borta igen i allafall, som skönt är.

Har varit på långpromenad med mamma och svägerskan, det var så välbehövligt att komma ut och röra på sig och få frisk luft. Det märks verkligen att det går mot våren för det är så mycket varmare i luften!
Just nu håller jag på med att fixa till de sista meningarna i första uppdraget på denna kurs.
Så snart är det dags att skicka in det! :o)
Det har varit en skön start på denna kurs, hoppas att det fortsätter så hela kursen. :o)

Inga kommentarer: