tisdag 11 januari 2011

Degen som jäser= jag!


Japp, så är det. Jag går in i vecka 13 imorgon. Är så himla lättad över att ha kommit över de mest kritiska veckorna nu. Så skönt! Fast det är klart att jag är lite orolig ändå, det är väldigt blandade känslor. Det känns konstigt, det är så overkligt och ogreppbart. Men ändå så kul.

Vi gjorde ett tidigt UL i vecka 8, för att vi ville titta så att allt såg okej ut, och det gjorde det! Så nu är det en låång väntan som kommer. Jag tycker att veckorna segar sig fram, men egentligen så går tiden nog fort. Nu längtar jag till slutet av februari, då ska vi på rutinultraljud, spännande.

4 kommentarer:

Ms Peachy sa...

Grattis Till er!!! Ta hand om er nu!Kramar!

Anonym sa...

Så sjuuuuuukt roligt!!!!!!!!!

Elin sa...

GRATTIS!!! Va kul!!! Ser fram emot att få läsa om allt som kommer =)

Olivia sa...

Åhhhhh wihoo så kul! Ser fram emot att bli faster, även fast det låter väldigt gammalt! Hoppas allt är bra med er där hemma! :)