onsdag 26 januari 2011

Vecka 15

Idag går jag in i vecka 15. Det känns inte så långt, men om man tänker tillbaka så fick vi reda på det i vecka 5. Så det vill säga att vi har vetat om det i två och en halv månad, då låter det iallafall som ett tag. Blandade känslor, humöret går upp och ner som en jo-jo. Men de är väl som de ska..?

Idag så är det pluggning som gäller, känns lite sisådär, har en hel del kvar tills inlämning på fredag. Ikväll ska jag jobba mellan 13-21 och det var några dar sen igen, så man känner sig lite väl hemtam. Men det blir bra att komma ut och göra lite nytta. :o)
Nu ska jag återgå till plugget och med min oerhörda inspiritation.

1 kommentar:

Elin sa...

Jag förstår att det kännas som en hel evighet. Så kände jag me men nu har jag helt plötsligt kommit så här långt och undrar; Var tog tiden vägen? Så det kommer säkert gå fort för dig me:)
Men då är det bara ca 3 veckor kvar till RUL:) Häftigt! Det är nog det häftigaste jag varit me om hittils i livet. Var så sjuk att se sin lilla bebis på skärmen, sprattla och röra sig. Man blev alldeles varm i hjärtat! Går inte att beskriva i ord vad man kände. Men det var nog då jag som först fattade att jag skulle bli mamma.

Den lilla i magen är beräknad att komma 8 mars:) 40 dagar kvar! Det är läskigt! Men vad jag längtar. Inte lika mycket till förlossningen dock, haha. Vi kunde inte hålla oss på RUL och ta reda på vad det var:) så det är en liten kille som bor i min mage:)

Oj blev ett helt brev från mig, haha. Men stort lycka till!! Vi får hålla varann uppdaterade på hur det går:)
Skulle vara kul och ses nått! Slå våra gravidmagar ihop så att säga:) Jobbar du i uppsala?? Kraam