söndag 23 januari 2011

Solsidan!

Kom precis innanför dörren, har vart ute och gått med Sandra vovsing och Ludde, skönt att röra på sig! Nu sitter jag och väntar på att solsidan ska börja, det är ju så bra! :o)

Sen så lär jag bara säga att jag blir så less på mig själv..
Jag håller ju på med den dära lampskärmen som jag skrev om tidigare, saken är den att jag behöver sy på vissa saker för att få den klar, men jag hittar inte på mina synålar. Jag blir galen snart, har letat och letat. Ush så frustrerad jag blir.

Go´ kväll!

1 kommentar:

Elin sa...

Men jätte grattis Malin!!! Gu vad kul att du oxå ska ha barn! Ååå du har så mycket härligt att se fram emot i graviditeten. Jag tyckte att efter vecka 15-16 märkte man nått nytt me magen och inombords hela tiden:) Häftigt! Nu på slutet kan ja tala om att det är inte lika roligt att vara gravid, haha. Tungt och man har ont lite varstans, så njutn nu!
Hur mår du?? Mår du illa? När är du beräknad? Och när har du RUL?
Kul att vi kommer ha barn som är födda samma år:) Stor kram till dig!!