onsdag 27 juni 2012

Fyndat!

Det blev en heldag inne i stan idag. Och tro det eller ej, så fyndade jag en hel del. Vi var först på lager 157, och där köpte jag denna fina klänning, för endast 100 kr! Tack för tipset Martina! :) Så den ska jag ha på mig på lördag.
Även Manne köpte fina kläder tills dess där. Sen släppte Manne av mig och Billy vid gränby, medan han åkte och fixade med bilen.

Det var jättemycket rea överAllt! Jag fyndade tre toppar på Gina för halva priset. Sen så köpte jag detta regnställ till Billy på name it, halva priset på det också, perfekt, för det hade vi ändå planerat att köpa nu.

Sen mötte Manne upp oss, vi fikade och sen så storhandlade vi. Nu är vi hemma och allt är upplockat och det är så skönt att bara sitta i soffan och sega!

1 kommentar:

Anonym sa...

snygg klänning! :)