tisdag 26 juni 2012

Godkväll.

Oj, vilket oväder det blev. Tv kanalerna la nyss av och det blixtrar och dundrar. Hua.
Svenska sommaren va det ja. Hoppas att det blir fint väder i helegn när vi ska fira pappas 60-årsdag.

Annars då. Jo jag har mått rätt så risigt nu över helgen. Febrig, ont i kroppen och allmänt ur form. 
Men nu så börjar jag må lite bättre. Skönt det. Idag var vi hemma hos Sandra och barnen och fikade och jag var där medan Sandra fick sitt hår fint. Så här gulliga var kusinerna när de vilade eftermiddagslur! ;)
Sen var vi och handlade.. Hehe.
Sen var vi hemma hos farmor och farfar(Billys) och fikade god jordgubb- och rabarberpaj som Manne gjort.
Så dagen har gått i full fart.

Imorgon bär det av emot stan. Jag ska fixa lite grejer till min bil. (läs: köpa tråkiga bildelar)
Sen ska jag försöka hitta någon fin klänning till helgen, helst en enfärgad långklänning, får se vad jag hittar. :)
Och sen ska vi storhandla, det ekar tomt i köksskåpen känns det som.

Godkväll!

1 kommentar:

Martina sa...

Lager 157 har långtklänningar för 100 spänn :)