onsdag 20 juni 2012

Lite nytt.

Det verkar ju bli fint väder idag. Tjoho. Hoppas verkligen att solen håller i sig lite nu! Jag börjar känna mig lite förkyld, snorig å dan. Typiskt. Jag som tänkte ha tränat. Så idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra.

Igår var iallafall jag, Billy och mamma till stan. Träffade Elin och Albin igen på en lunch-date. :) så trevligt! Jag köpte födelsedagspresent till svärmor och t- shirt till Billy. Sen åkte vi till Ikea och där köpte jag bara nödvändigheter. Huvudkuddar, diskborstar och sånt där.

Här är t-shirten som jag köpte på lindex. De fina jeansshortsen traderade jag hem förra veckan. Herregud de är i storlek 92, de ni. ;)

1 kommentar:

Martina sa...

i love IKEA. Kan gå där i timmar och bara glo, fika och äta. haha! Ja men de vore jätte kul, vet att daniel o manne snack om grillning så det vore ju gott, nu när D har köpt sin nya grill oxå. Herregud..! ;) som han babblar om den. va roligt att se en till liten kille som växer så de knakar, Wiggo har liksom stl 74 nu. Och är 4 månader :)haha