torsdag 9 augusti 2012

Hänt sen sist..

Här rullar dagarna på i full fart, fast ja inte tycker att vi gör så mycket.

Ja få se nu, i lördags så va jag hemma hos Sandra och broder. Manne och Billy bada och jag och Sandra drack lite vin och hade trevligt på kvällen! Sen på söndagen så kände man av vinet ska jag säga! Man är inte van att dricka alkohol nu för tiden, vilken dimma! ;)

I tisdags var jag och Billy och firade lilla Freja som fyllde två år! Barnen härjade i flera timmar, energin tar liksom aldrig slut. Och Billy har ju kommit på att man kan klättra nu. Upp på soffan, upp på stolen, upp på bordet.. Osv.. Så nu får man passa herren ännu mera. Nyss ramla han in i vardagsrumsbordet. Lär ju bli en fin blåtira!

Idag tror jag att vi ska åka till Lilla Mu en sväng, hon fyllde ju år i söndags så vi ska fira henne lite i efterskott! :)

Lite bilder.. Huller om buller..

Inga kommentarer: