måndag 27 augusti 2012

Hej svejs.

Så var det måndag igen och andra veckan på inskolningen för plutten. Det går fortfarande bra.
Imorgon blir första dagen han ska vara kvar och äta lunch själv, spännande. Just nu ligger han och sover middag igen, det tar på krafterna att vara på dagis och busa. Jag håller på att leta upp kort som jag ska framkalla till Billys dagis-kort-bok med kort på släkten i. Roligt att de gör såna tycker jag. 

I helgen då. Vi åkte till Stockholm i lördags morse, åt en frukost på donken och sen gick vi runt på skansen. Vi hade de så mysigt och vi hade verkligen tur med vädret för solen sken hela dagen. Efter skansen så gick vi runt Djurgården till stan och kikade i affärer. Shoppade lite och åt sen god middag. En bra dag helt enkelt! Men jag hade väldigt ONT i fötterna efter, jag gick i ett par platta, ej ingådda converse, aj!

Igår så var jag, Billy och mamma till stan en sväng. Vi lärde storhandla och min karl kände inte för det så då drog jag med mig mamma till stani tsället, de va trevligt! Vi råkade ju även hamna på gränby en sväng.. :)

Lite bilder från skansen..






1 kommentar:

Martina sa...

Åh va mys. Jag längtar till nästa sommar då Wiggo är lite äldre och förstår lite mer när man åker iväg på sånt där, ska bli skitkul! :)