tisdag 14 augusti 2012

Om jobb, dagis och tankar.

Har nyss kommit hem från jobbet, helt matt i kroppen. Nacken har börjat spöka litegrann igen känner ja. Aja, hur som helst! Tack Sandra för att du kunde passa Billy idag! :)

Det känns helt overkligt att Billy ska börja på dagis på måndag nästa vecka. Inskolningen börjar då. Hua, så läskigt! Just nu känner jag att allt bara har gått för fort. Att alla säger att man ska ta tillvara på tiden hemma osv.. Och nu står man här.. Och mammadagarna är slut och man måste tillbaka till verkligheten på nå vis. Det är så himla blandade känslor inför allt. Jag känner mig lite lost på något konstigt vis. Lite låg, men ändå inte. Äsch, de här blir bara en massa bladder. Allt blir bra i slutändan, positiva tankar! Godnatt!

1 kommentar:

Martina sa...

åh de där är verkligen nånting jag typ bävar för.. fy. Jag skulle vilja va mammaledig resten av livet om man fick bättre betalt! haha.. hoppas allt går bra iafl!! faan vi lär ta den där grillningen snart, dagarna bara flyter på men det vore kul å ses :) Kram!!