söndag 18 november 2012

Energin är låg.

Ja, som rubriken låter så är jag så himla energilös, alltså så pass att jag mår pyton av det. Rastlös i kroppen, men jag vill samtidigt inte göra ett dugg. Vill bara ligga på soffan och dra täcket över huvudet, typ, men de går ju inte. Jaja, men de blir nog bättre, positiva tankar!

Imorgon är det iallafall måndag igen, ett möte på schemat och plutt ska till dagis. På tisdag har jag ett jobbpass som väntar. Jag hoppas det rullar in fler sen i veckan. Kan ju behövas när man ska köpa julklappar. :)

Jag ska försöka få en liten busunge att sova nu. Han har såå hääär mycket energi istället! ;)

Godkväll!

1 kommentar:

Martina sa...

Usch de där är så jobbigt! Man mår verkligen dåligt av det för man vill fixa o dona med allt men man kommer sig inte för. Jag hade en ganska lång sån period när Wiggo va ca fyra fem månader. Nästan så man inte kände igen sig själv. Jobbigt!! Men det blir bättre. Annars är det något som måste förändras så du mår bra :-) hoppas det känns lite bättre idag, ny vecka nya tag :-) hoppas vi kan ses snart igen kram!!