lördag 10 november 2012

Goddag!

Just nu sitter jag och bara slöar. Har lunchrast och jobbar till klockan 4 idag. Ikväll är vi bjudna på middag hos ett par vänner i grannbyn, ska bli så trevligt så.

Annars då. Förra helgen var det full fart, va på jättetrevlig tjejkväll hemma hos sandra på fredagen, jobbade dag på lördagen och på kvällen så var jag på 30 års fast, de va kul att träffa folk som man inte sett på länge. Men de blev sent och jag var helt död på söndagen, sen väntade ett jobbpass på söndakvällen. Sen va jag en zombie.

Sen jobbade jag natt tisdag och onsdag.. Och blev lite tröttare ändå.. Så den här veckan har gått i trötthetens tecken. Men Billy mår iallafall bättre och har energi som fem barn ibland känns det som, han skulle ju kunna få dela med sig lite av den tycker ja. ;)

Inga kommentarer: