fredag 2 november 2012

Fredag.

Godmorgon fredag! Billy tog sovmorgon tills nu för en stund sen. Skönt att sova ut lite. :)

Ja och Billy äter ju penicillin och har blivit bättre i halsen och öronen. Men igår var vi med Billy en sväng till akuten, han ville ju inte gå i helgen som var, jag tänkte att han va för trött. Men nu i början på veckan så börja han gå igen, men haltade som en stapplig gubbe. Och liksom tappade balansen och ramla omkull av ingenting. Så jag rådgjorde med några nära och sen åkte vi, jag drog med mig mamma som sällskap.

Det gick bra på akuten, han va så duktig. Han hade höftinflammation, som orsakats av förkylningen, tydligen kan barn få det och det kallas "höftsnuva", jag kanske är hönsig men det känns bättre att veta att de inte va något farligt med benet.

Igår så var även Sandra och Mimmi över på en trevlig lunch. Och ikväll ska Sandra ha tjejkväll så det ser jag fram emot! :)

Nu är det dags för en kopp kaffe för att få fart på dagen!

1 kommentar:

Martina sa...

Jag hade absolut gjort amma sak, hellre kolla en gång för mkt!! Man är ju orolig när det inte är som det brukar!