lördag 1 maj 2010

Orden snurrar..

Så har det blivit maj, det är en seg dag idag måste jag säga.
Igår så var vi in till Uppsala på dagen, vi kom iväg rätt sent på eftermiddagen.
Väl där, så insåg jag att man nog inte ska ha på sig högklackade obekväma skor när man gå runt, runt inne i stan. Jag hade äran att köra bilen, så vi åkte hem relativt fort igen.
Sen på kvällen så åkte vi till en fest i grannbyn, spela kubb och kollade på kase, trevligt!
Åkte hem typ kl 1. Fast det känns just nu som att vi kom hem senare. :o/

Håller just nu på med att skriva till de sista meningarna på uppdraget, som ska vara inlämnat idag. Har lite kvar på en fråga, som jag egentligen typ vet vad jag ska skriva. Men jag får inte fram orden och formuleringarna riktigt. Orden bara snurrar runt. Men, men det ordnar sig.

Inga kommentarer: