måndag 10 maj 2010

Sociala klubben :o)


Har precis ätit lunch och vi sitter i soffan med varsin dator i högsta hugg. Ibland är jag och Sandra såå himla sociala, vi sitter helt i vår egen värld och knappar på tangenterna.. :o)
Vi har iallafall pluggat lite nu på förmiddan, det sista ska vi ta imorrn.

Helgen har varit lugn, i fredags var jag till läkarn och beklagade mig lite. Jag fick lite mediciner, som tyvärr inte har börjat göra någon verkan. Och så ska jag ringa sjukgymnasten för att träna upp det onda och förhoppningsvis få massage. :o)
Annars har vi varit ute och fixat lite, kollat på film, ätit onyttigt, varit hundvakt.

Jag ska följa med en vän in till stan om en stund, så lär väl göra mig iordning nu för att kunna vistas utomhus, bland folk och civilisation. :o)

Inga kommentarer: