onsdag 20 oktober 2010

4 saker som..


Goddagens.

Har blivit utmanad av Mu. Och ska nu svara på några frågor så gott jag kan. :o)

4 tv-program jag ser på:
Desperate Housewifes-
för det kan man inte missa!
Grey´s Anatomy- spännande och snygga läkare.
Bonde söker Fru- för de är så.. ja.. nördiga. :o)
Det okända- för att det är så bra och creepy.



4 saker jag gjort idag:
Varit ute i regnet med vovve.
Druckit kaffe med Sandra.
Försökt koncentrera mig på plugget.
Myst med lilla söta Mimmi en stund.

4 saker som jag längtar efter:
Mina nya lampor till vardagsrummet.
Julen, för att få julpynta huset.
Att få bli klar med den hära kursen.
Att hitta motivation att börja träna.

4 saker på önskelistan:
En ny hårförlängning, det börjar behövas.
Att kunna åka på semester till ett varmt place.
En trisslott med stor vinst på.
Att det inte blir en ISkall vinter!

4 saker jag avskyr:
Att det snöar redan i oktober.
Att tappa koncentrationen.
Skadeglada personer.
Kallt kaffe.

Det var min lilla lista. Den som känner sig utmanad, kan fortsätta. :o)

Inga kommentarer: