torsdag 21 oktober 2010

Hårproblem!

Jo, just det. Som jag skrev igår så börjar det jue bli dags att ta ur hårförlängningen snaart.
Jag tycker det känns jättetråkigt, för jag vet att mitt eget stackars hår kommer vara slitet och kommer antagligen kommer det behöva klippas av kort igen. Snyft. Har inte råd just nu med nytt hår.

Jag vill att det ska komma en liten önskefe som dimper ner lite nytt hår åt mig i postlådan. Men det kommer jue inte att hända. Det blir som en ond cirkel, för jag vill ju ha långt hår. Men orkar aldrig vänta på att det växer ut av sig självt. Så då lär jag sätta i hårförlängning igen, som sliter ännu mer på mitt eget, som lyckats växa ut lite. Men men. Så är det.
Så, nu har jag berättat om mitt lilla bekymmer.
Å japp, här är det i-landsproblem för fulla muggar!

Inga kommentarer: