fredag 29 oktober 2010

Sovmorgon är skönt!

Så skönt det var att bli klar med den där kursen i onsdags. Nu är den andra terminen slut.
Och den tredje börjar på måndag igen. Ingen rast ingen ro. Så då blir det nya tag.

Men idag och igår har jag tagit sovmorgon och det har varit riktigt skönt.
Hubbe har haft lyx, han har till och med fått varit uppe i sängen och degat med mig
på morgnarna. Det händer inte ofta, det var mer när han var liten valp han fick det lyxet.
Sån liten söt Hubbe. ^^

Senare idag kommer en gammal klasskompis till mig och hälsar på.
Det var evigheter sen vi sågs sist, hon har bott i norge och jobbat där.
Så det ska bli jättekul att träffa henne idag, man har jue lite att ta igen.
Så nu ska jag städa av lite hemma innan hon kommer!

2 kommentarer:

MammaMorran sa...

Tack för titten i min blogg :) Tycker absolut du ska testa ngn av pajerna, de var som sagt jättegoda!
Nu ska jag kika runt här inne ;)
Kram
MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

prinsessfjarten sa...

så sööt han är! ;)