lördag 30 oktober 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Igår kväll skulle vi åka in till stan och käka på kina och sedan gå på bio, myspys liksom.
Grejen var bara den att jag har känt några dagar att jag fått uvi, som bara blev värre under dagen.

Och såklart helg, ingen vårdcentral öppen då. Alltså ingen möjlighet att kunna få pencillin.

Så våran utflykt till stan blev snabbkäk på max och sedan en kväll på sjukan.
Jag fick så ont av uvi:n att jag bara ville sjunka under jorden. Så, det blev inte riktigt som vi tänkt oss igår. Men men, så kan det gå. Och nu har jag jue fått pencillin, så det börjar bli bättre nu.

Idag iallfall, så har det varit en rensar-dag uppe hos mormor igen med container nr. 2.
Så himla mycket prylar, helt galet. Jag har nu lovat mig själv att inte samla på mig såå mycket prylar, lovar..! Men, jag gjorde lite fynd, det är jue kul med lite projekt. Så jag ska fixa iordning ett litet blombord och så ska jag piffa upp ett gammalt fönster, som det ska bli speglar i istället. Kul med gamla saker som man kan göra om!

Inga kommentarer: