onsdag 2 februari 2011

Goddag.

Imorgon går jag in i vecka 17, bara två veckor kvar till ul! Jag läser om barnets utveckling.
Nu ska den lilla vara lite mer än 10 cm lång. Tänk att det är en sådan liten krabat som
växer sig större och större, det är konstigt hur allt fungerar i kroppen!
I förrgår kväll när jag låg på soffan, så tyckte jag att det kändes lite som att det var "fjärilar" inuti magen. Häftigt att kunna "känna" lite.

Och i helgen så var det dop för lilla Mimmi. Det var så fint och trevligt!
Så nu är jag gudmor till tre stycken fina barn i Forebäck-skaran. ^^

Annars så har dagarna rullat på fortare än fortast och imorgon så ska vi ha muntligt
prov i Geriatrik-kursen. Så det blir till att plugga på lite till det nu!

1 kommentar:

Elin sa...

Heej! Ja nu är det läskigt när... men nervös är ja inte. Ska bli skönt faktiskt! Har lessnat på att vara så otymplig. Och så läängtar man ju såklart enormt mycket till att få träffa den lilla som har legat i min mage i snart nio månader. Men jag mår oförskämt bra fortfarande faktiskt. Bara svanken som man skulle vilja hugga av ibland:)

Men du är ju snart halvvägs! Det går sjukt fort!! Har du börjat känna nå rörelser ännu? Det började jag göra vid vecka 18 ungefär, dagarna innan RUL var det iaf. Sjukt häftigt!

Skulle vara jätte kul att ses nått! Har rätt så tråkigt om dagarna nu medans man går och väntar på liten. Du ska inte inått stan nått inom den närmsta tiden?? Kraam