tisdag 15 februari 2011

Tisdag.

Ja ja, jag vet att det är väl tidigt att börja titta på kläder till bebis.
Men hur kan man motstå!? Det finns ju så mycket fint!
Jag ska på me&i party hos Sandra i helgen och har tjuvkikat på dessa söta kläder.
Just de här kan ju både tjej och kille ha, anser jag. För än så vet vi ju inte.

Men, det kommer nog bli så att vi tar reda på vad det är om det går på ul den 24:e.
Spännande, men samtidigt så kanske det ska vara en överaskning?
Man både vill och inte vill veta. Men Manne vill veta, så det blir nog så.

Märker att jag skriver mest bebis-babbel på bloggen nu, kanske känns tjatigt.
Men det blir så för att det är det jag tänker på mest nu för tiden.^^

2 kommentarer:

Ms Peachy sa...

Bebisprat blir väl aldrig tjatigt,kör på Malin! =) Kram!

sandra sa...

jag säger detsamma mer bebisprat! ;)