måndag 14 februari 2011

Måndag.

I helgen så fick jag en bukett med tulpaner att pryda bordet med.
Tänk så mycket vårkänslor några färgglada blommor kan ge. ^^

Det har varit en lugn helg, jag följde med mamma och hennes särbo till stan och handlade lite mat i lördags och åt god smörgåstårta. Sen har vi varit och hälsat på lite släkt här och var.

Idag är det en ny kurs som börjar, Rehabilitering och Habilitering. Jag är skapligt trött på pluggandet just nu. Känns som att man har en stor gröt i huvudet bara, men det löser sig!
Jag ska fortsätta plugga tills juni, istället för att vara klar i april. Så jag söka en till kurs till,
detta är för att jag blev med barn, och det är smidigast att lösa det såhär.

Idag är det ju även alla hjärtans dag, jag hade tänkt att laga finmiddag a lá nötstek.
Men jag fick nyss reda på att sambon skulle jobba tills kl 12 inatt. Så kan det vara.
Hoppas att alla får en bra dag!

Inga kommentarer: