onsdag 16 februari 2011

Onsdag.


Just det, idag har jag haft lite välbehövlig kloklippning på en viss herre. Och det kan ju tyckas vara en världslig sak, men är inte bara till att klippa klorna det, han talar verkligen om att han inte tycker om det!

Det blir alltid en brottningsmatch emellan oss och en kamp om vilja! Jag tror att det grundar sig ifrån när han var liten och jag råkade klippa honom i pulpan. Men man måste ju fortsätta göra klart för att visa att han inte får bestämma!

Så nu är det klart för idag och varken jag eller Hubbe ser nog fram till den dagen det är dags igen.









Och idag går jag in i vecka 18, nu ska barnet vara ca 13-14 cm långt.
Det märks i kroppen att det börjar hända saker. ^^

2 kommentarer:

sandra sa...

va mysigt, det kommer att gå skit fort de här malin!! snart rul med! :)

Anonym sa...

myspys mage!!