tisdag 16 mars 2010

bara lite babbel..


Åh jag har ont i kroppen, jag gjorde en is-vurpa hemma hos mormor. Aj Aj!
Var hem till henne och lämnade tillbaka deras bil som jag så snällt har fått lånat. Jag och mamma var riktigt hurtiga och gick hem därifrån trots värk-och-pust-och-stön. :o)

I helgen var ju jag och M. i kopparberg och hälsade på fader med fru, det var lugnt och trevligt.
Bastade och åkte snöskoter. Gjorde så liite som möjligt och åt mest heela tiden. Tur att man inte äter sådär mycket och ofta hemma, då skulle man nog explodera åt alla håll och kanter.
Men farligt gott är det. :o)

Igår så skulle jag och Sandra ha pluggat, men jag vaknade med aggressiv huvudvärk, så jag låg deckad nästan hela dagen, en sån där riktigt värdelös dag. Blä!
Men idag var det nya tag och Sandra kom över imorse och vi pluggade.. hmm.. Pratade. :o)
Det känns så skönt att man kan pusta ut lite och känna att man hinner med plugget i bra takt.

Imorgon gäller det, då ska jag besiktiga min stackars lilla bil, som stått alldeles för länge.
Nu är grejerna som vi vet om är trasiga fixade, dvs spindelleder-bustningar-hjullager-avgasläckage... hmm. Hoppas verkligen den går igenom! Annars j*klar!

Inga kommentarer: