tisdag 30 mars 2010

Fyra nyanser av rött..


Ibland så får jag bara sådana där infall, pang bom.
Var hos mormor på dagen och hälsade på, hade inga planer alls för resten av dagen.
Under hemfärden går jag in på mataffärn och ska handla lite mat och så..
Men kommer ut med 2 förpackningar blekmedel och 1 förpackning med någon ljusbrunfärg..
Så typiskt mig, man får bara för sig det.. Noll planering..


Men ja har ju blekt håret X antal ggr förut så man borde ju tänka lite innan. :o)
För jag vet ju att blekning 1:rött, blekning 2:mörk orange, blekning 3:ljus orange..
Och så vidare, och jag vet även att jag måste få en jämn färg för att få en bra slutfärg.
Suck på mig själv, vad har jag gett mig in på?!

Bild Update: Efter blekning 2.. RödOrange..!

3 kommentarer:

prinsessfjarten sa...

bild vill vi se....!!!

mumari sa...

men! Skitsnyggt jue! Fast jag antar att du blekt ner det mer? Annnars, behåll det så!

Babblaren sa...

Tack, men jag hann ju tona det lite brunare efter det kortet, ångrar mig liite, för det var lite häftigt med skrikröd färg. får se hur jag gör, håret hinner tröttna hundra ggr om innan man är nöjd.. :o)