tisdag 1 november 2011

Första november..

..redan, mindre än en månad tills man får börja julpynta. Känns skumt när det är så pass varmt ute. Men det hinner nog ändra sig snart. Sitter just nu i soffan och har tunga ögonlock, för inatt så har vi inte sovit så himla mycket. Billy har vaknat och somnat, vaknat och somnat, o.s.v.. Himla bökigt och man blir så trött, men men så är det. Några koppar kaffe på de här så blir det nog bra. :)
Igår satte vi upp tavel-lister ovanför soffan, det har varit alldeles tomt där ovanför innan, så det blev faktiskt bra. Ramarna hade jag köpt tidigare på loppisen i byn och sedan målat om dem svarta, sen satte jag in lite olika kort som jag framkallat för ett tag sedan.

Imorgon ska jag göra någonting roligt, jag och Billy ska åka och träffa en gammal kompis ifrån gymnasiet som heter Elin, jag ser verkligen ifram emot det. Det var på tok för längesen vi sågs och hade kontakt.

Nä, nu ska jag gå och fixa lite kaffe.. eller mycket.. :)

2 kommentarer:

Elin sa...

Hihi jag tycker oxå det ska bli riktigt kul att ses:)

Vad kul att de kan på fredag ist. Vi kan höras på torsdag och se hur det är. Har du samma telefon nummer som förut? Jag har iaf samma:)
Kramen!

Ms Peachy sa...

Hej hej. Vad fint det ser ut,måste komma över och kika snart!Jag ska till BM nästa vecka, kanske kan titta förbi efter,men vi kan höras efter helgen. Kram!