fredag 4 november 2011

Godkväll.

Lite dålig uppdatering här känner jag, tiden har bara rusat. Igår var vi hos Sandra nästan hela dagen. :) och följde med Mu till staden där kråkorna flyger upp och ner. Idag på dagen så träffade jag mamma och ikväll så har jag och Billy varit i Mumaribo. Billy blev alldeles övertrött och skrek och hade svårt att komma till ro ett tag, sen blev det bra. Lilla plutten, eller lilla och lilla, herregud, det känns som att han snart kommer att växa om Mimmi och Telma. Det står nog inte på om han ska växa i den här farten.
Äldsta kusinen.^^

2 kommentarer:

Elin sa...

De växer i en rasande fart! Man ser det inte riktigt själv eftersom man se dem hela tiden men det märks på kläderna... Det känns som om det var nyss vi bytte storlek på kläder och nu håller vi på och gör lite smått över till 74:a. Man hinner inte me!

Förlåt att ja inte hörde av mig igår. Vi är ju såklart inte friska ännu:S Nedra långdragna förkylning! Jätte jobbig då den satt sig mest i halsen på oss båda. Men nästa vecka hoppas jag verkligen att vi är på banan igen! Då får vi göra ett nytt försök att ses, tredje gången gillt:) Vad sägs om onsdag?
Kram kram!

Ms Peachy sa...

Ja svårt att tro att han bodde i magen på dig för några månader sen. =) Kram!