tisdag 22 november 2011

Kusiner och hoppgungor.

Nu på eftermiddan så har vi passat kusinerna ett tag. Full fart och Mimmi satt och busade med Billy. Ta snutten.. och ge tillbaks den, ta snutten.. och ge tillbaks den.. och så vidare. Och vilken lycka, Billy fick låna hennes hoppgunga, han trivdes i den som fisken i vattnet. Han är ju så rastlös redan, så det var jättebra! Och han får faktiskt ha en rosa. Man kan säga att han blir en hen när han struntar i sådana färgregler. ;) Hehe.

Vi åt middag där och blev bjudna på god glögg. Mums så gott med glögg, man får lite julkänsla när man dricker det. Nu bara längtar jag tills man får börja ta fram alla julsaker, det riktigt kliar i fingrarna.

Och förresten, så irriterande. Min telefon är trasig, jag kan inte ta emot meddelanden. Så om det är någon som skickat meddelande till mig så har jag inte fått dem, så jag dissar er inte. :) Ring istället.

Inga kommentarer: